Piagam Pelanggan
Objektif Kualiti Kumpulan Yayasan Sabah

Objektif kualiti Kumpulan Yayasan Sabah adalah untuk memastikan operasi pengurusan dan perkhidmatan korporat dilaksanakan dengan cekap dan berkesan bagi memastikan: -

  • Kepuasan pelanggan mencapai sekurang-kurangnya 80% berdasarkan hasil Kajian Kepuasan Pelanggan yang dilaksanakan oleh Bahagian/Zon/Unit.
  • Memberi perkhidmatan dengan berkesan dan mengikut jadual/perancangan yang ditetapkan.
  • Memastikan semua aduan/cadangan pelanggan ditutup dalam tempoh masa 14 hari bekerja tertakluk kepada kes-kes tertentu.
Hubungi Kami

+(60) 88 326300
+(60) 88 326424
ysinfo@ysnet.org.my
Menara Tun Mustapha
Kompleks Ibu Pejabat Kumpulan Yayasan Sabah
Teluk Likas
Peti Surat 11623
88817 Kota Kinabalu
Sabah, MALAYSIA